Разлика между версии на „Дневник (2001)“

1601 байта изтрити ,  преди 6 години
махам твърдения без източник
(факт)
(махам твърдения без източник)
Сайтът на Дневник има рестриктивна политика към своите потребители, като в някои случаи (макар не винаги) нецензурни мнения се изтриват, както и такива с критики към вестника.
Вестник Дневник е и от първите, които коментират в статия [[етос]]а на свой потребител(и), в случая Wrornoxmaniak, взимайки изглежда негов ироничен коментар за действителен (буквален) и разгръщайки цяла конспиративна теория около ника, в същото време блокирайки го на сайта, за да не може той да се защити <ref>[http://www.dnevnik.bg/analizi/2012/12/24/1975054_da_se_publikuva_pod_post_nomer_3nastroenieto_-/ "Да се публикува под пост номер 3...Настроението - неутрално или разстроено"], в. Дневник, 24 декември 2012</ref>.
 
{{факт|Многобройни са случаите с блокирани потребители, имащи критично отношение към политици, близки до собственика на медията Иво Прокопиев, най-често от ГЕРБ и Реформаторския блок, в това число и президентът Росен Плевнелиев. Забрана за достъп във форума се налага дори и при най-безобидна критика или шега, ако те се отнасят до въпросните политици. Например потребител с никнейм comtec e с отнет достъп за една седмица заради следния коментар, касаещ държавния глава: "Не е лошо съпругът на първата дама да каже каква е била тая среща с ЕВН". Обратното - крайно негативни, дори откровено обидни постове срещу представители на левицата или правителството на Орешарски, се толерират без никакви санкции.|2014|5|9}}
 
== Спонсори ==
{{факт|Основен донор на "Дневник" е фондацията "Америка за България", която за последните 2 години е наляла над 3 милиона лева в сайтовете на "Икономедия".|2014|5|9}}
 
== История ==